کارگاه احتمالات و آمار
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد و زمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.
چه چیزی یاد خواهم گرفت؟
- یادگیری تکنیک های فروش
- روش درست برخورد با مشتری
- به مشتری هایی که مشتری نیستند چه بگویم
- چطور نه گفتن را یاد بگیریم
- در فروش کدام مورد اولویت دارد
برنامه درسی دوره
احتمالات و اصطلاحات پایه
-
مبانی احتمال
-
رویدادها و مکمل ها
-
اقدامات گرایش مرکزی
-
واریانس و انحراف معیار
-
جستجو در الگوریتم های مرتب سازی
احتمال مشترک و مشروط
-
احتمال مرکب و رویدادهای مستقل
-
احتمالات مشترک و حاشیه ای
-
بررسی درک 2.4
-
مجموعه مشکلات 2 راهنما
قانون بیز و متغیرهای تصادفی
-
جایگشت ها و ترکیب ها
-
سوال چالش احتمال شرطی
-
ارزش مورد انتظار
-
متغیرهای تصادفی و توزیع احتمال
رگرسیون چندگانه
-
متغیرهای ساختگی و با تاخیر زمانی
-
مطالعه موردی رگرسیون چندگانه
-
تجزیه و تحلیل واریانس (ANOVA)